Известие

Collapse
No announcement yet.

1.6 боксер.. загрява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    здрасти колеги.. не си бех влизал в темата от около годинка ... проблема си го реших много лесно, и си карам до ден днешен без проблеми и колата над 90 градуса нееееее вииижда .....
    та при мен проблема беше в едно от релетата за перките, който се намират под капака до казанчето за спирачна течност ( поне при 1.6 боксер е там).... та въпросното реле не функционираше, а работата му е да затваря веригата от към маса.... та си искарах едно компченце до таблото ( на снимката се вижда до копчето за огледалата ) , и сега ръчно си оправлявам нещата и не се надявам инсталация на 15 години да ми пази моторчето.... та копчето е наи-обикновенно , нито греее нито нищо се топи .. по простата причина че през него минава САМО МАСА... без + ... ии така.. на мен ми върши работа, следя си колата в какви градуси е .... и нямам грииижи :P
    Attached Files

    Comment


    • #17
      и що не смени релето което струва 5-6 лева, а си си играл да пускаш кабели и да слагаш такива ключета. и това за масата което си писал не е вярно, през ключа протича цялата мощност консумирана от перките, тоест кабелите и ключа трябва да са оразмерени за 30-40 ампера - тоест колкото е било релето.
      точка

      Comment


      • #18
        щото така ми е по удобно!!... щото не се надявам на 15 годишни кабели датчици и релета да ми подържат температурата, а аз си я подържам !..... и напрежение нямам нииикакво в копчето !!! път ти ако искаш ми обеснявай квото искап

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          и що не смени релето което струва 5-6 лева, а си...
          Щото, Колев, поста е за една друга тема, а и някой "разбирач" , майстор на селския тунинг го е убедил, че така става супер.
          Вариантите , обаче са само два:
          Или забравяш и мотора прегрява
          или постоянно гледаш уреда, вместо пътя и ....
          И още!
          Електротехниката е точна наука и се подчинява на строги закони. Тука няма условни наклонения и всяка импровизация може да доведе до неприятни усложнения.
          За това, колеги, ако не сте на ти с електриката питайте, но не пишете технически глупости!
          Благодаря!
          Last edited by tonov; d.m.y г., 21:18.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от d840 Покажи съобщение
            щото така ми е по удобно!!... щото не се надявам на 15 годишни кабели датчици и релета да ми подържат температурата, а аз си я подържам !..... и напрежение нямам нииикакво в копчето !!! път ти ако искаш ми обеснявай квото искап
            еми не си прав, то и еку-то ти разчита на тая инсталация и датчици, дай да го махнем и да турим едни карбуратори и вместо ел стъклата по една ръчка че така най-сигурно. да не говорим че когато оригиналната инсталация е с 2 степени, дори и едната да се скапе , другата продължава да работи и колата няма как да прегрее.
            точка

            Comment


            • #21
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:49.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment

              Working...
              X